آزادی علمیبررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
آموزشطراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
آموزشطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
آموزشتحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
آموزش الکترونیکیبررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
آموزش برخطرویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
آموزش عالیشناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
آموزش عالیمهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
آموزش عالیکار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
آموزش عالیطراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
آموزش عالیرویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
آموزش عالی ایرانگذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
استمرار یادگیریرویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
اشتغال پذیریشناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
اشتغال دانش آموختگان آموزش عالیاکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
اعضای هیئت علمیطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
اعضای هیئت علمیکار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
اکوسیستم توسعه دانش بنیاناکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
اکوسیستم کارآفرینیآمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
الگوطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
الگوی ارزیابیطراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
الگوی پذیرش فناوریبررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
انتخاب واحد دانشجویانطراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
انزوای اجتماعیتأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
انعطاف پذیری کارشناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
ایرانآمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
ب
بحرانمسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
بدیعهپردازیشناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
برنامه درسیالگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
برنامه درسیطراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
بودجه ریزی مبتنی بر عملکردآثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
پ
پدیدارشناسیتشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
پریشانی روانشناختیتأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
پژوهش آمیخته متوالی اکتشافیساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
ت
تاریخ تشکل های دانشجوییتشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
تجاریسازی دانشآمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
تجربه آزادیتشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
تحلیل خوشهتحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
تحلیل عاملی اکتشافیشناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
تربیت بدنیشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
تشکل دانشجوییتشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
تعامل دانشگاه و صنعتسنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
تلقی از سهولتبررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
تلقی از سودمندیبررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
توسعه اجتماعیشناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
ج
جامعه شبکهایمهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
حکمرواییگذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
حکمروایی خوبگذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
حکمروایی خوب آموزش عالیگذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
حوزه های عملکردی دانشگاهشناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
د
دانشسیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
دانشتأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
دانش آموختگانشناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
دانشجومعلمانالگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیتأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
دانشجویان تربیت بدنیتأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
دانشگاهسیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
دانشگاهطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
دانشگاهکار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
دانشگاهسیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
دانشگاه ایرانیتشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
دانشگاه رازیساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
دانشگاه سبزتأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
دانشگاه شهید بهشتیشناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
دانشگاه فرهنگیانالگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
دانشگاه کارآفرینآمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
دانشگاه کارآفرینمدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعهمحور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
دانشگاه های منتخبطراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
دانشگاه و محیطبازشناسی مؤلفههای استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاهها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
دورکاری هوشمندشناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
دوره کارشناسیشناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
ر
رهبری اثربخشالگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
رویکرد آمیختهطراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
ز
زبانها و ادبیات خارجیبررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
طراحی و تدوینطراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
ع
علوم رفتاریشناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
عملکردمحوری دانشگاهآثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
عوامل منطقهایآمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
ف
فرا ترکیبرویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
فرا ترکیب کیفیآثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
فرایندهای شناختیالگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
فعالیت های پژوهشیکار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
ک
کارتیمیکار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
کارشناسیشناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
کار هوشمندشناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
کارورزیالگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
کالایی سازیسیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
کرونارویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
کروناویروستأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
کرونا ویروس و جامعهمسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
کمیت و کیفیت سرمایه انسانیطراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
کووید 19شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
کووید 19تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
کووید 19شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
گ
گروه آموزشیمهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
گروه بحث متمرکزساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
م
مأموریت آموزشمدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعهمحور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
مداخله در علمکاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
مدلسازی ساختاری-تفسیریمدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعهمحور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
مدل مارپیچ چهارگانهسنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
مدیران گروه های آموزشی دانشگاهالگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
مدیریت کیفیتطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
مرشدیت سازمانیطراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
مرور قلمروییکاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
مسئولیت اجتماعیمسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
مسئولیت اجتماعی دانشگاهمسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاهساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
مشارکت دانشجویانشناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
منطق فازیطراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
مهندسی برق و الکترونیکسنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
ن
نئولیبرالیسمسیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
نابرابریتحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
نظام آموزشعالیبررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
نظام آموزش عالی کشورطراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
نظام مدیریت دانشگاهیشناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
نظامهای دانشگاهیطراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
نظریة بر پایهگذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
نظریه داده بنیادالگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
نگرشتأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
نگرش ها و رفتار دانشجویانسیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
و
وضعیت مطلوببررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
وضعیت موجودبررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
ویژگیهای نسل جدیدشناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
ه
همکاری علمیسنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
هم نویسندگیسنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
هوش دیجیتالیمهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
ی
یاددهی-یادگیریشناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
یادگیری از راه دورشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]