آ

  • آزادی علمی بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • آموزش طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • آموزش طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • آموزش تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
  • آموزش الکترونیکی بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • آموزش برخط رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • آموزش عالی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
  • آموزش عالی مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
  • آموزش عالی کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
  • آموزش عالی طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
  • آموزش عالی رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • آموزش عالی ایران گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]

ا

  • ادراک دانشجویان از دانشگاه سبز تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
  • ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • استمرار یادگیری رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • اشتغال پذیری شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
  • اعضای هیئت علمی طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • اعضای هیئت علمی کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
  • اکوسیستم توسعه دانش بنیان اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
  • اکوسیستم کارآفرینی آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • الگو طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • الگوی ارزیابی طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
  • الگوی پذیرش فناوری بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • انتخاب واحد دانشجویان طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
  • انزوای اجتماعی تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • انعطاف پذیری کار شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • ایران آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]

ب

  • بحران مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
  • بدیعه‌پردازی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
  • برنامه درسی الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • برنامه درسی طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
  • بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]

پ

  • پدیدارشناسی تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • پریشانی روانشناختی تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • پژوهش آمیخته‌ متوالی اکتشافی ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]

ت

  • تاریخ تشکل‏ های دانشجویی تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • تجاری‌سازی دانش آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • تجربه آزادی تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • تحلیل خوشه تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
  • تحلیل عاملی اکتشافی شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • تخصص‌گرایی بازشناسی مؤلفه‌های استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
  • تخصص‌گرایی هوشمند آموزش‌عالی بازشناسی مؤلفه‌های استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
  • تخصص‌گرایی هوشمند دانشگاه بازشناسی مؤلفه‌های استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
  • تربیت بدنی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
  • تشکل‏ دانشجویی تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • تعامل دانشگاه و صنعت سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • تلقی از سهولت بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • تلقی از سودمندی بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • توسعه اجتماعی شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]

ج

  • جامعه‌ شبکه‌ای مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]

چ

ح

  • حکمرانی کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • حکمرانی علم کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • حکمروایی گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • حکمروایی خوب گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • حکمروایی خوب آموزش عالی گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • حوزه های عملکردی دانشگاه شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]

د

  • دانش سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • دانش تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • دانش آموختگان شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • دانشجومعلمان الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
  • دانشجویان تربیت بدنی تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • دانشگاه سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • دانشگاه طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • دانشگاه کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
  • دانشگاه سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
  • دانشگاه ایرانی تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
  • دانشگاه رازی ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • دانشگاه سبز تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
  • دانشگاه شهید بهشتی شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • دانشگاه فرهنگیان الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • دانشگاه کارآفرین آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • دانشگاه کارآفرین مدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعه‌محور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
  • دانشگاه های منتخب طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
  • دانشگاه و محیط بازشناسی مؤلفه‌های استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
  • دورکاری هوشمند شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • دوره کارشناسی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]

ر

  • رهبری اثربخش الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • رویکرد آمیخته طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]

ز

  • زبان‌ها و ادبیات خارجی بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]

س

  • سازنده گرایی شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
  • سبک زندگی پایدار دانشجویان تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
  • سرمایه انسانی پیشرفته اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
  • سواد رسانه‌ای مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
  • سیاستگذاری سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • سیاستگذاری فرهنگی سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
  • سیستم خبره طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]

ش

  • شاخص ترکیبی. طبقه بندی JEL:I21 طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • شایستگی شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]

ط

  • طراحی و تدوین طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]

ع

  • علوم رفتاری شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • عملکردمحوری دانشگاه آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
  • عوامل منطقه‌ای آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]

ف

  • فرا ترکیب رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • فرا ترکیب کیفی آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
  • فرایندهای شناختی الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • فعالیت های پژوهشی کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]

ک

  • کارتیمی کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
  • کارشناسی شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • کار هوشمند شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • کارورزی الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • کالایی سازی سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • کرونا رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • کروناویروس تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • کرونا ویروس و جامعه مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
  • کمیت و کیفیت سرمایه انسانی طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • کووید 19 شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • کووید 19 تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • کووید 19 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]

گ

  • گروه آموزشی مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
  • گروه بحث متمرکز ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]

م

  • مأموریت آموزش مدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعه‌محور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
  • مداخله در علم کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • مدرس شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
  • مدلسازی ساختاری-تفسیری مدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعه‌محور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
  • مدل مارپیچ چهارگانه سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • مدیران گروه های آموزشی دانشگاه الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • مدیریت کیفیت طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • مرشدیت سازمانی طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
  • مرور قلمرویی کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
  • مسئولیت اجتماعی دانشگاه مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • مشارکت دانشجویان شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
  • منطق فازی طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
  • مهندسی برق و الکترونیک سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]

ن

  • نئولیبرالیسم سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • نابرابری تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
  • نظام آموزش‌عالی بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • نظام آموزش عالی کشور طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
  • نظام مدیریت دانشگاهی شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
  • نظام‌های دانشگاهی طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
  • نظریة بر پایه گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • نظریه داده بنیاد الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • نگرش تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • نگرش ها و رفتار دانشجویان سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]

و

  • وضعیت مطلوب بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • وضعیت موجود بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • ویژگی‌‌های نسل جدید شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]

ه

  • همکاری علمی سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • هم نویسندگی سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • هوش دیجیتالی مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]

ی

  • یاددهی-یادگیری شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
  • یادگیری از راه دور شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
  • یادگیری الکترونیکی شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
  • یادگیری الکترونیکی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
  • یادگیری مجازی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]